Poradna Elektrické manikúry
-
21. ledna 2016
Reklamovala jsem Vaše zboží,protože jste mi místo objednaného pilníku na nehty ,
poslali pilník na ztvrdlou kůži a ten jsem Vám s reklamačním protokolem zaslala zpět a
to 11,12,2015.Reklamační protokol jsem zaslala na adresu Internetový obchod,Přízova1
60200 BRNO,Telefon mi neustále říká,že volám mimo Vaši pracovní dobu .Nevím jaká je pracovní doba,když volám denně průběžně, Faktura č.15FV10014 objednávka č.995
435264 pod těmito čísly byla Vaše faktura.VĚŘÍM,ŽE JSTE SOLIDNÍ FIRMA A ZAPLACENÝ PILNÍK NA NEHTY V BRZKÉ DOBĚ ZAŠLETE NA ADRESU
IVA POULOVÁ VE DVOŘE 1184 PŘEDKLÁŠTEŘÍ 666 02
- Byla pro vás tato odpověď užitečná?
- Ano (7)
- Ne
Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.
Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.